hej gamla bloggen!

ville bara titta in och säga hej ifall det finns nån som fortsätter läsa den här bloggen! Jag mår super bra och har tillbringat hela denna helg med min finaste älskling. Vill ni läsa mer får ni somsagt kolla in på www.kimmobergorrebrings.blogg.se . Hoppas ni har haft en riktigt bra helg sötisar!
 

NY BLOGG!

Nu kommer jag helt och hållet sluta blogga på den här bloggen, så istället får ni kolla in min nya : www.kimmobergorrebrings.blogg.se . alltså den heter exakt som den här bara att ni sätter på ett S efter mitt namn. hoppas ni hittar dit och att ni stannar. Puss och Kram!
 

Snart ny blogg

Anledningen till att jag inte bloggat något idag är för att jag har varit i skolan, pluggat, tränat och sist men inte minst, hållt på med min nya blogg. Ja ni hörde rätt, inom nån vecka kommer jag förhoppningsvis börja om från 0. Ny blogg, ny design och allt är nytt. Den största anledningen är för att ja, som ni ser kan jag bara visa 3 inlägg åt gånge, och det går inte att fixa på något sätt.. Och så vill jag komma ifrån alla dessa gamla inlägg och pinsamheter som jag skrev för två år sen typ, hehe.. Nu måste jag iallafall sova! Hejdå och godnatt på er kära läsare, och jag hoppas inte jag tappar er sen när det blir ny blogg?
-random pic

https://cdn1.cdnme.se/2465615/7-3/pic_522e36fbddf2b34e93356dec.jpg" class="image">


Matkoma

Ligger i soffan i matkoma tillsammans med mamma. Till mat blev det gott kött, pommes, stekta aburgin skivor och en "röbetsgratäng" i ugnen. Det där röbetsgratängen skulle jag kunna äta hur mycket som helt utav, den är så sjukt god! Jag kan skriva i ett inlägg imorgon hur man gör den, ni måste bara pröva! Nu är det dags för mej att ta mej upp och sedan hoppa in i duschen och sen ta mej ann lite plugg, usch. 

Världens bästa lag


10 månader

Idag vaknade jag upp bredvid min älskling på våran 10 månadersdag. Vi har haft lite mysfrukost, packat klart det sista inför helgen och försökt köpa biljetter till Håkans konsert. Får jag inte en biljett vet jag inte vad jag ska ta mej till.. Nu ska vi snart kolla om vi har något hemma att äta till lunch, annars får vi traska ner till stan och ta något att äta. Jag hinner tyvärr inte skriva mer nu och ni får vara beredda på att uppdateringen kommer inte vara på top nu i helgen eftersom jag ska på cup.
Idag får ni se tre tråkiga webbcamera bilder tyvärr..
 
 

Födelsedag

Hela min dag förgylldes när min pojkvän kom hit. Vi har än så länge packat min väska till imorgon, ätit lite mat och bara myst. Och jag vill bara att ni ska veta hur underbar han är. Han gav mej den bästa födelsedagspresenten som jag har velat ha lääänge. Jag blev så himla glad och jag visste inte vad jag skulle säga mer än att pussa på han. Det var lungt det bästa med hela dagen! Nu ska jag gå tillbaka till Wille och bara mysa och ha det bra, han sover även här inatt. Vi hörs imorgon fina ni!


Birthday

Födelsedagen börjar bra när man kommer in i köket och så ligger det lite små presenter där. Idag är jag alltså 16 bast. Jag ska även snart fortsätta min födelsedag med en löpning runt ån med klassen, ska bara borsta gaddarna sen far jag iväg. Vad jag fick kan ni få se sen babes. Här är bara en bild på presenterna utanifrån.


Glass

Jag säger bara : oherregud vilket träning.. Ni får tolka det hur ni vill.
När jag kom hem så överraskade mamma med god mat och glass efteråt eftersom vi inte hinner fira mej så mycket imorgon. Dock ser glassen inte så god ut på bilden men ni får tänka på att man inte äter med ögonen. Jag är ledsen men jag har ingen lust att skriva mer så vi hörs imorgon istället. Kram på er!


Usch för skolfoto

Efter en dag med tre långa lektioner och skolfoto så gick jag och tjejerna till Espresso house och pluggade. Usch va mycket plugg vi har just nu, jag är typ i chock. Jag trodde verkligen inte det skulle vara sån här stor skillnad från högstadiet.. Nu har jag kommit hem och satt mej på balkongen för att endast slappa, hjärnan behöver ju vila ibland med. Jag funderar på om jag ska ta och kolla på det senaste avsnittet av Pretty Little Liars eller om jag ska vänta med det.. Ikväll är det iallafall dags för träning och löpning igen, faktiskt är jag väldigt pepp på det eftersom det är sista träningen innan vi åker till Tumba på cup. Nu börjar magen kurra så jag får sluta posa här på balkongen och ta mej in för att laga till något gott, vi hörs babes!


Tre låttips

Sitter just nu med några riktigt sköna låtar i lurarna medans jag pluggar lite matte. Från när jag kom hem från skolan och till nu har jag bara legat i sängen, kollat på kläder på nätet och uppdaterat instagram, Twitter och vine typ 8363572 gånger. Om ni har det lika tråkigt som jag så hade jag tänkt tipsa er om tre sköna låtar, och ja, två av dom är rätt gamla men lika bra ändå!
1. Jonathan Clay - Heart on Fire ( finns ej på spotify )
2. Matthew Koma - One Night
3. Veronica Maggio - Sergels torg


Mina topp tre parfymer

1. Ralph Lauren Big Pony nummer 2
2. Marc Jacobs Dot
3. Nicki Minaj Pink Friday
 
 
 

Jag älskar mat

 Det allra bästa med att träna måste ju vara att man kan äta hur mycket man vill utan att det syns på kroppen. Enligt mej är mat verkligen det bästa som finns. En hel kväll kan förstöras om jag inte får någon ordentlig middag. 
Nu stekte jag snabbt till lite pyttipanna och lite grönsaker eftersom jag snart ska dra mej ut mot ljungsbro för lite träning, det var sååå gott!

Traskar hemåt

Att få skjuts till skolan för att det spöregnar betyder att man får gå hem då min bror slutade en timme och 20 min efter mej. Så nu går jag här med musik i öronen, är verkligen jättekissnödig med. Cirka 15 minuter tills jag är hemma om jag fortsätter i den här takten, jag har absolut ingen ork. Får hoppas att det har blivit bättre ikväll då jag har löpning med laget och sen en jobbig innebandyträning efter det, döda mej tack. Nae nu är jag negativ, bort med det och fram med leéndet då jag fyller på torsdag, woho! Hoppas ni har haft en bra dag finisar!
♡Blog u later♡


Lite new stuff

 
här under kommer lite bilder från dagen samt vad jag har fått än så länge, jag är supernöjd!
min älskade Marc by Jacobs väska som jag velat ha.
Nytt överkast till sängen
Vanliga svarta jeans
Ett sett med en parfym, två bodylotion, en duschkräm och en deo
Svarta lådor i olika storlekar för att jag ska kunna hålla koll på allt jag har
Och sist men inte minst, pengaaar